Створення офісу управління проектами
Всім проектам, що реалізуються в компанії – неважливо, чи спрямовані вони на зміну виробничої / організаційної складової (внутрішні) або на задоволення потреб зовнішнього замовника шляхом, наприклад, будівництва об’єкта для подальшої реалізації, – необхідно пильну увагу, оскільки тільки результати успішних проектів підвищують прибутковість компанії і прибутковість її активів. Для успішного управління проектами в компанії необхідно створення офісу управління проектами (РМО).
Офіс управління проектами – підрозділ, завданням якого є:
- збільшення прибутковості компанії від створених продуктів;
- оптимізація термінів виконання проектів;
- підготовка обґрунтованих проектів рішень для вищого керівництва по вибору проектів для одночасного виконання;
- розподіл ресурсів компанії між проектами з метою оптимізації ресурсної завантаження (зменшення непродуктивних простоїв) і отримання максимальної віддачі;
- Визначення пріоритетів для проектів портфеля;
- Координація комунікацій між проектами; регламентація і оптимізація процесів управління проектами в компанії;
- Розробка та впровадження нормативно–методологічної документації на основі кращих практик управління проектами, програмами і портфелями;
- Навчання кращим практикам управління проектами, програмами і портфелями;
- Підготовка менеджерів проектів, програм та портфелів.
На етапі створення бажано залучення консультантів – фахівців в області створення РМО. Після вдалого впровадження на пілотному проекті РМО розгортає корпоративну і інформаційну системи управління проектами і здійснює свою діяльність відповідно до плану впровадження поступово з переходом на портфельний управління.
Підписка на новини
Підписавшись на новини від Leo Consulting, ви маєте можливість завжди з перших рук отримувати інформацію про старт програм навчання, івенти, статті та іншу корисну інформацію.