Створення офісу управління проектами

Головна 5 Консалтинг 5 Створення офісу управління проектами

Всім проектам, що реалізуються в компанії неважливо, чи спрямовані вони на зміну виробничої / організаційної складової (внутрішні) або на задоволення потреб зовнішнього замовника шляхом, наприклад, будівництва об’єкта для подальшої реалізації, необхідно пильну увагу, оскільки тільки результати успішних проектів підвищують прибутковість компанії і прибутковість її активів. Для успішного управління проектами в компанії необхідно створення офісу управління проектами (РМО).

Офіс управління проектами підрозділ, завданням якого є:

  • збільшення прибутковості компанії від створених продуктів;
  • оптимізація термінів виконання проектів;
  • підготовка обґрунтованих проектів рішень для вищого керівництва по вибору проектів для одночасного виконання;
  • розподіл ресурсів компанії між проектами з метою оптимізації ресурсної завантаження (зменшення непродуктивних простоїв) і отримання максимальної віддачі;
  • Визначення пріоритетів для проектів портфеля;
  • Координація комунікацій між проектами; регламентація і оптимізація процесів управління проектами в компанії;
  • Розробка та впровадження нормативнометодологічної документації на основі кращих практик управління проектами, програмами і портфелями;
  • Навчання кращим практикам управління проектами, програмами і портфелями;
  • Підготовка менеджерів проектів, програм та портфелів.

На етапі створення бажано залучення консультантів фахівців в області створення РМО. Після вдалого впровадження на пілотному проекті РМО розгортає корпоративну і інформаційну системи управління проектами і здійснює свою діяльність відповідно до плану впровадження поступово з переходом на портфельний управління.

Підписка на новини

Підписавшись на новини від Leo Consulting, ви маєте можливість завжди з перших рук отримувати інформацію про старт програм навчання, івенти, статті та іншу корисну інформацію.